Post by corntidoctrema on Mar 7, 2022 9:42:49 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Design: Inrednings spel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Design: Inrednings spel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ upp erfarenhet ▞▞▞
▞▞▞ Merge Design: Inrednings spel 2022 version ▞▞▞
Har något hänt? Kan inte ladda spel på flera dagar.
Jag älskar det men jag önskar att det fanns fler liv lite men ändå en 5-stjärnig för mig
Det är riktigt kul. Men sakerna tar för lång tid att återskapa.
Merge Design: Sisustus pelit Älypelit fui
Okej jag gillar sammanslagningsdesignspelet det enda jag inte gillar essäenergigrejen men jag gillar objektet enda anledningen till att jag säger att det är att jag ber bara trä och det är 42 poäng för att göra badrummet
Spelet är bra. Men en sak jag inte förstår är hur får vi blomkrukan?? Det skulle vara trevligt att se objektets ursprung i informationsrutan.
Dum
Merge Design: jeux de maison Réflexion tfyk
När kommer nya rum?
Söt spel
WORD PETS: Cute Pet Word Games Словесни vrr
Riktigt bra spel!!!
Roligt spel, men behöver mer tydliga instruktioner för spelaren.
Det här spelet är så annorlunda än andra! Älskar det!Väldigt sensationellt och kreativt
I början kunde jag göra många sammanslagningar och nu skördar man färre och färre föremål med längre tid mellan omlastning av skörd. Jag kan inte ens få upp all energi ibland. Inte kul alls 😐
Jag gillar inte det här spelet till en början, men det ger dig lite tid, snälla fixa ditt spel😭
Merge Design: jeux de maison Réflexion ipnx
Nästan alla mina andra sammanslagningsspel har många tillägg
Efter uppdateringen så funkar inte spelet alls och jag som gillade spelet. ☹️
Jag kunde möjligen ha gillat den här appen, men jag gillar bara inte att du inte kan se ett färdigt rum. Allt försvinner.
Jag älskar verkligen det här spelet men för några dagar sedan lät det mig inte fortsätta spela, det visar mig hela tiden meddelandet "Anvery *friendly* personer till servern" hur kan jag fixa detta?
Jag uppdaterade precis spelet och nu när jag laddar upp det visar det bara 2 bilder???
Från och med den senaste uppdateringen kan jag inte längre spela. Huden är där men skärmen är helvit och alla valutor visar maxade siffror.
riktigt bra spel
Älskar spelet, hittills det bästa sammanslagningsspelet jag någonsin spelat. Älskar grafiken, storyn och inga annonser också, yeayyy. Men... de senaste månaderna har jag funnit svårigheter två gånger. Jag kan inte logga in i spelet, det sa bara att jag anvery *friendly* personer till servern men efter att ha väntat en längre tid fortfarande inte anvery *friendly* personen. Jag måste avinstallera och sedan installera om det så att jag kan logga in igen. Kan du fixa detta fel tack? Tack för allt hårt arbete
Merge Design: Home Renovation Hlavolamy kump
Usch
Det är ett jättebra spel men lite svårt.
bra koncept med 2 stora problem: 1. i flera dagar nu har jag slipat för att skapa ett enda föremål.Jag förbrukar kanske 6 energi varje gång jag öppnar appen (~5 dagligen). Det finns inget annat att göra. Inga andra uppgifter. 2. När evenemanget är över förs de varnade aqua star-poängen inte över. trots att jag spenderat flera hundratals energi på evenemanget har jag fortfarande inte råd med några föremål. Punkterna återställs sedan till 0 när samma händelse startar om. Kommer inte prova den händelsen igen eftersom den inte ger absolut ingenting.
Jag älskar det här spelet men kommer till min sista egendom för att göra om och är verkligen orolig för detta eftersom de flesta av mina sammanslagningsspel kommer att vara det totala very *friendly* personet av spelet för hur lång tid som helst som förra gången jag skickade ett meddelande till dem och var så glad att den uppdaterade när jag var på den sista och fortsatte direkt men trodde inte att det här kommer att hända igen 🤔🤨.
Älskar DET HÄR spelet, det har några svåra tider. Men mycket bra spel. Är det bara 3 rum? Ganska intressant att spela, men varför så lite..
Njut verkligen av spelet!!Detta är ett fantastiskt spel. Jag älskar så mycket det här spelet. Men väntetiden är för lång. Jag var tvungen att vänta 2 dagar för att utföra mitt uppdrag
Var är mitt 4,99-paket jag betalade för
Kul att spela. Ger information om hur föremål tillverkas. Älskar att.
Jag har njutit av spelet, men jag har fastnat nu eftersom jag behöver blommor i krukor och jag kan inte komma på hur eller var jag ska få tag i dem.
Mycket fusionskul!
(Merge Design) 家具 - リフォームゲーム パズル amuf
Jag har spelat i 3 dagar nu och äntligen fått kläm på det! Det är självförklarande, verkligen och ökad energi är lätt att göra speltiden längre. Jag älskar utmaningen och det faktum att den inte är monoton till den grad att jag vill very *friendly* persona på grund av tristess. Folk ger det en chans!